Fitness
LBK har sit eget fitness rum som ligger lige over for indgangen til gymnastiksalen.
Fitness rummet bruges primært af "Gnisten" (fitnessgruppe på 60+) som har 1. prioritet til at bruge faciliteterne.

Hvis du er medlem af LBK og spiller badminton på hold, så er det gratis at bruge fitness rummet når det er ledigt.
Hvis du har en fast ugentlig banetid så får du 50% rabat på fitness.

Hvis du er i familie/tæt relation med et spillende medlem på et af klubbens træningshold så kan du også benytte fitness rummet.
Det er kun muligt at invitere én gæst pr. medlem og man skal kunne stå inde for sin gæst.

Der skal anvendes indendørs sko og træningstøj ved anvendelse af fitness. Udendørssko skal skiftes i omklædningsrummet.
Alle redskaber skal stilles på plads efter brug.

Kontingent pr. medlem er 500 kr. halvårligt.
HUSK at oprette en profil og tilmelde dig holdet FIT og dermed betale kontingent.

HUSK Man skal henvende sig til trænerne i hallen, hvis man vil ind og træne.
Der kan trænes mandag til torsdag kl. 15.45-22 og fredag kl. 15.45-19.
Hvis du starter til fitness inde i sæsonen, kan du få refunderet for den periode du ikke har dyrket fitness. Skriv det i kommentarfeltet ved tilmelding.

Kontaktperson vedr. brug af fitness rummet:
Sofie Rysholt
E-mail sofie_rysholt@icloud.com