Voksen motionist - fællestræning én eller to gange om ugen
Du spiller halvanden time med og mod andre voksne motionister.
Du skal altså ikke selv "medbringe" én eller flere makkere.
Du kan springe en træning over uden at "det går ud over dine medspillere".
Der arrangeres tre spillerunder af en fast tilstedeværende matchmaker.

Du kan vælge at spille én eller to gange om ugen på følgende tidspunkter:
  • Mandag 19.00-20.30 (lettere øvede, øvede) (VENTELISTE, kontakt Gitte (gitte0412@gmail.com) for at komme på venteliste)
  • Mandag 20.30-22.00 (lettere øvede, øvede)
  • Onsdag 20.00-22.00 (lettere øvede, øvede) (VENTELISTE, kontakt Gitte (gitte0412@gmail.com for at komme på venteliste)
Ved træning én gang om ugen (holdnavn MOT1) er kontingentet pr. medlem 975 kr. halvårligt inkl. bolde.
Ved træning to gange om ugen (holdnavn MOT2) er kontingentet pr. medlem 1300 kr. halvårligt inkl. bolde.

HUSK at oprette en profil og tilmelde dig det hold du ønsker at spille på (MOT1 eller MOT2og dermed betale kontingent.
Hvis du starter med at spille inde i sæsonen, kan du få refunderet for den periode du ikke har spillet. Skriv det i kommentarfeltet ved tilmelding.

Mød op til én af træningerne (medbring gerne spilletøj) og få en snak med nedenstående kontaktperson om mulighederne.

Kontaktperson:
Gitte Paulsen
E-mail gitte0412@gmail.com

Studierabat:
Hvis du er studerende, har du mulighed for at få studierabat på 25%. Læs mere her.