Corona forholdsregler:
Opdateret 20-11-2020

Alle spillere i klubben skal overholde følgende forholdsregler inkl. evt. supplerende forholdsregler udsendt til det enkelte medlem pr. email:
  • Man bliver hjemme, hvis man er syg eller der er tegn på sygdom.
  • Man kommer 2 min. før man skal træne og bruger de spritstandere der er opsat.
  • Der skal bæres mundbind når du ankommer og når du forlader klubben.
  • Har man ikke en ketcher lånes en af klubben som man tager med frem og tilbage, så længe vi er i Corona tid.
  • Man overholder afstand på bænken i hallen, der skal være en tom plads mellem alle. Det samme gælder i omklædningsrummene, hvor hver anden bruser kan benyttes.
  • Der er sat spritstandere op rundt omkring, men man er meget velkommen til selv at tage med.
  • Husk fyldt drikkedunk hjemmefra.
  • En god ide er at man er klædt om hjemmefra.
  • Sundhedsmyndighedernes forholdsregler hænger på spritstandere og skal overholdes.

Corona træningstider:
Opdateret 20-11-2020

Der er grundet bl.a. corona forsamlingsforbud på 10 personer lavet nye midlertidige træningstider
der gælder fra mandag den 26. oktober 2020 og indtil andet meldes ud.

Find de nye regler og spilletidspunkter i disse links:

LBK Corona Senior

LBK Corona Ungdom